maanantai 3. marraskuuta 2014

Vastauksia kysymyksiin

Kiitoksia Nairjelle hyvistä kysymyksistä! Vastailen niihin postauksen muodossa, koska näihin on oikeastaan sen verran tekstiä laitettavissa niin pelkkä kommenttiruutu on turhan pieni paikka vastaamiseen. Toivottavasti jatkossakin tulee kaikkea mieleenne, vastailen kaikille takuulla kunhan kysymyksenne eivät ole luokkaa missä asut mikä sun nimi on näytä naamas...


Miten koet pettämisen moraalisi kannalta? 

Pettäminen ei juurikaan aiheuta minulle tunnontuskia. Jos jään siitä kiinni, asia on eri. On surullista nähdä kun toiselle tulee paha mieli minun takiani. Yritän silloin selittää asiaa, teen selväksi ettei vika oikeasti ole mielestäni teissä muissa ihmisissä. Minun pääni sisällä maailma vaan menee näin etten pysty, en ainakaan tähän mennessä ole pystynyt olemaan järin uskollinen kenellekään. Kun eksäni kanssa asiat lopulta puhuttiin läpi, ei ne minunkaan tuskat kovin suuriksi enää jääneet ja elämä jatkui osaltani kuin ennenkin. Kaksinaismoralisti olen tietysti, koska en hyväksy tietenkään pettämistä muilta tai katkaisen suhteen poikki välittömästi. Ymmärrän, että tapani toimia on väärin, mutta kerranhan täällä vaan elää. Elän mielummin minulle sopivien sääntöjen kuin ympäristön laatiman sopimuksen mukaan.

Miksi et kerro tyttöystävällesi?

En kerro julkisesti irl ihmisille tästä, koska he kaikki ovat sellaisia jotka tuomitsisivat minut. Suhteeni päättyisivät samantien.

Minkä ylipäänsä luet pettämiseksi?

Minulla lienee aika perinteinen katsomus pettämiseen tässä mielessä, halaukset ja poskipusut menettelee. Kaikki intiimimpi on pettämistä, selkeä flirttailu ''antaa olettaa'' on pettämistä, kaikki kuvat yms pervossa mielessä lähettely on pettämistä.

Miksi ette keskustele mahdollisuudesta polyamoriaan tai avoimen suhteen mahdollisuudesta?

Sama syy kuin miksi en kerro tyttöystävilleni tai kellekään tästä. Lisättynä sillä itsekkäällä faktalla, että en minä halua minun tyttöjen pettävän minua. Haluan heidän olevan vain minun kanssaan, piste. Ei siinä sen ihmeempää. Kuten sanoin, olen kaksinaismoralisti. Kusipää. Pettäjä. Itserakas. Kuulostaahan tää varmaan vähän oudolle/hullulle mutta näin se on.

Koetko suhteenne terveeksi?

Itseasiassa koen tyttöystäväni kanssa suhteen terveeksi. Näiden osalta joita en vielä ole tavannut, niin ne on tietyllä tapaa aika sairasta puuhaa niin kauan kun se on vaan joku lapsellinen nettisuhde. Mutta tyttöystäväni kanssa meidän suhde on kuin ihan mikä tahansa parisuhde. Oikeastaan tällä hetkellä hieman parempaan suuntaan menossa muutenkin. Se ei kuitenkaan ole poistanut halujani toisia tyttösiä kohtaan.

9 kommenttia:

  1. Oletko harkinnut
    A) polyamoriaa,
    B) avointa suhdetta
    tai C) terapiaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole harkinnut terapiaa, koska en koe pettämiseni olevan sairaus. Olen vapaampia suhdemuotoja välillä kyllä miettinyt, mutta kuten yllä totean, en juuri ole kiinnostunut sellaisesta. Vaikka minä petän, oletan ja vaadin kumppaneitteni olevan uskollisia minulle ilman että tietävät toisistaan joten mikään mormoni-ratkaisukaan ei tule big love tyyliin kysymykseen :D

      Poista
  2. Mun on pakko kysyä kanssa pari kysymystä!
    - Oletko koskaan nähnyt yhdenkään tyttöystäväsi itkevän itseänsä ihan loppuun, sen jälkeen kun on saanut tietää pettämisestäsi? Jos olet, niin miltä se susta ihan oikeasti tuntuu?
    - Oletko koskaan seurustellut itsetuhoisen tytön/naisen kanssa? Jos olet, niin onko tämä herättänyt ongelmia?
    - Koetko sun pettämisen olevan pakonomaista?
    - Entä koetko sen johtuvan jostakin? Ehkä jostain rikkinäisyydestä? Mom issues?
    - Häpeätkö koskaan pettämistäsi?
    - Oletko hereto?
    - Oletko ateisti?
    - Oletko miettinyt joskus meneväsi naisimisiin tai/ja saada lapsen?
    - Onko sulla sukupuolitauteja?
    - Huolehditko ehkäisystä?
    - Asut siis omassa kodissa?

    Pakkohan sun ei ole vastata, mutta kovasti olisin kiinnostunut saavani joihinkin kysymyksiin vastauksia! Jään seurailemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Aina! Kysymyksii vastailen myöhemmin, koska en viitsi hukuttaa lukijoita yhdellä kertaa mihinkään sanomalehden kokoiseen postaukseen mutta no worries. Viikonlopun aikana vastailen näihin. Kiitoksia viestistä ^^

      Poista
  3. Kiitos vastauksista! Arvaa vaan, herääkö mulla lisää kysymyksiä.. :D

    Kerta et halua naistesi pettävän sinua ja ymmärrät, miltä heistä tuntuu, jos saavat tietää sinun pettäneet, miksi koet itselläsi olevan oikeuden satuttaa heitä? Eikö pettäminen ole toisen luottamuksen hyväksikäyttöä? Miksi koet itselläsi olevan oikeuden rajoittaa näiden naisten elämää, mutta he eivät saa tehdä sitä sinulle? Miksi siis kaksinaismoralismi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nairje, kysymyksiisi vastailtu jälleen ja toivottavasti niistä on jotain iloa :)

      Poista
    2. Kiitos, tää on ihan mahtavaa, kun joku kerrankin vastaa mun liiallisiin kysymyksiin xD Alan tästä lueskella vastaustasi!

      Poista
  4. Sinun pitäisi harkita terapiaa uudemman kerran. Tämä lähinnä siksi, ettei tapasi suhtautua ihmissuhteisiin ole ollenkaan terve, ja se saattaa olla itsellesikin tuhoisa, vaikket sitä huomaisikaan tai se ei vielä näkyisi. Tuolla menolla et koskaan pysty rakentamaan kestävää, tasa-arvoista ja rehellistä suhdetta kenenkään kanssa. Et tietenkään tiedä, mitä menetät, mutta se ei tarkoita ettetkö jotain menettäisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia huolenpidosta! Kuten olen todennut niin olen valmis ''tasa-arvoiseen kestävään rehelliseen'' suhteeseen, jos löytäisin ihmisen joka ihan oikeasti täyttäisi kaikki tarpeeni ja haluni. Niin vaan ei ole käynyt eikä ole mitään halua tyytyä yhteen suhteeseen tällä hetkellä.

      Poista