keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Päivittelyä elämästä

Nettisuhteet ovat edenneet hiukan hitaasti irl vaiheeseen mutta nyt näyttäisi joulukuun olevan aika kiireistä aikaa tälläkin rintamalla. Sekä Anna, että Henna ovat sanoneet tulevansa käymään vihdoin ja viimein. Päivämääriä ei ole lyöty lukkoon, mutta toisella ja kolmannella viikolla on tarkoitus nähdä ainakin toinen heistä, toivottavasti molemmat. Inkan kanssa ei tunnu tapahtuvan oikein mitään, ei siis mitään välirikkoja tai tälleen. Pikemminkin asiat junnaa vaan paikoillaan mutta so what. Hän jää tavallaan kellumaan pinnalle ja odottelemaan mahdollista myöhempää tulevaisuutta. Joten älkää ihmetelkö jos hänestä en kirjoittele mitään, kuvioissa on edelleen!

Kävin parin kaverin luona tässä tänään ja oli todella mukavaa. En ollut nähnyt häntä pitkään aikaan ja hänen kumppaninsa vasta ekaa kertaa. Todella sujuvasti kuitenkin tutustuttiin joten sanonpa tätä Minnaakin samantien kaverikseni! Olen todella iloinen heidän puolestaan, vaikuttivat hyvin onnellisilta. Moni varmaan miettii tai ainakin joku, että tunnenko kateutta/haikeutta? Itsehän olen pettäjä, usean suhteen solmuissa enkä koskaan täysin tyytyväinen mihinkään. Mutta ei, en ole kateellinen :) Saan useammalta ihmiseltä sen kokemuksen mitä nämä kaksi nähtävästi saavat ihan kahdestaan toisiltaan. Mielestäni heillä on toki jotain mitä minulla ei, mutta minulla on jotain myös mitä heillä ei. Ihmiset ovat erilaisia ja nauttivat erilaisista asioista. Toivottavasti heidän suhteensa kestää pitkään ja nähdään nopeammin uudelleen kuin viimeksi nyt kävi.

Olen käynyt paljon lenkkeilemässä, kunto jopa tuntuu hieman paremmalle! Tänäänkin kun kavereiltani tulin niin olin kävellyt about 5km ja jaksoin paljon paremmin kävellä portaat ylös kotiin tullessa. Toki hengästyin ja näin, mutta jokunen kuukausi takaperin olin aivan maitohapoilla ja viimeset portaat piti ottaa silleen godzilla tyyliin keskittyen että oikea jalka nyt tuohon. Syvään henkeä. Vasen jalka tuohon. Syvään henkeä potenssiin miljoona. Ovi auki ja lysähdys sängylle :D

Ja lopuksi..

Have a cup of good music


2 kommenttia:

  1. Tuli mieleen pari kysymystä.. voisitko tapailla varattua ja antaa hänen pettää miestänsä kanssasi? Mitä mieltä olet ylipäätään tälläisestä toiminnasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kyllä voisin tapailla varattuakin jos siinä tytössä ois jotain niin ulkonäöllisesti kiihottavaa ettei kukaan muu pystyisi samaan niin sanotusti sillä hetkellä. Ns tunne puolikin on itselleni sen verran tärkeää, että pelkästä seksistä olisi tosiaan tuossa kyse. En minä tuollaista naista millään tapaa moralisoisi. Aika harvoin kuitenkaan oon ajautunu tilanteeseen jossa varattu ihminen minua lähestyisi.

      Poista