torstai 13. marraskuuta 2014

Tarina naapurista

Olen pitkään kadehtien kuunnellut seinänaapurini aamuisia, päivisiä, iltaisia, öisiä, seksipuuhia. Mies itse ei ääntä ole pitänyt koskaan, voihkivia ja huutavia naisia sen sijaan on riittänyt. Lopulta tulin siihen johtopäätökseen ettei hänellä ole kuin yksi nainen, koska sattumalta tämä sama nainen tuli portaikossa vastaan muutaman kerran ja suhtkoht nopeasti äänet alkoivatkin :D

Voin ihan rehellisesti myöntää itsekkin tyydyttäneeni näiden äänien kuuluessa, ihan vaan koska kuulosti niin hyvälle. Nohh.. Pitemmän päälle tämä on alkanut ärsyttää minua suuresti varsinkin syksyn aikana ja olenkin toivonut jotain paskaa tapahtuvaksi. Ja kuinka ollakkaan..

Psädäm!

Mitä asunnosta nykyään on alkanut kuulua? Itkua. Oikea vastaus on helvetillistä, ääneltään kovaa vollottamista. Naista ei ole enää näkynyt, seksin ääniä ei ole kuulunut. Mutta tasaisin väliajoin jopa useasti päivässä sieltä kuuluu kuin mies olisi tyyliin kuolemaisillaan itkemässä ja ''korahtelee'' erittäin mielenkiintoisella tavalla. Voisin ihan oikeesti tehdä mitä vaan saadakseni tietää mitä on tapahtunut. Mutta kuka nauraa viimeksi? Minä nauran. Tämä koko juttu naurattaa minua suoraansanottuna hemmetisti :D

Jos teidän seinänaapuristanne siis kuuluu juuri nyt hirveän ilkikurista hirnumista niin minä se vain olen.

17 kommenttia:

  1. haha ei oo totta!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on tää ja kiva kun joku toinenkin arvostaa tapauksen ironisuutta eikä vaan taivastele sitä miten ilkeä olen :D

      Poista
  2. Idiootti, toisenhan on paha olla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka oikeesti itkee ja ulvoo päivittäin useita kertoja niin että koko helvetin kerros kuulee? Oikee paikka on mielisairaala tuossa vaiheessa :D Olen pahoillani jos tarinan ironista arvoa ei osata löytää. Sääliikö kukaan minua siitä, että tätä ennen jokapäiväistä elämääni on häiritty sillä helvetin äänekkäällä seksillä päivittäin useita kertoja? Joku herkempi ihminen olisi voinut itkeä heidän toimiensa takia. Kirjoitukseni on oikeutettu ja pidän siitä kiinni. Helvetti.

      Poista
    2. Inkilänmäki? Vai onko Kuopiossa enemmänkin noita hulluja...

      Poista
    3. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että mä alan kertomaan täällä mistä kaupungista olen? Lamppu päälle arvoisat lukijani :D

      Poista
    4. Mutta kun mä tiiän että oot Kuopiosta.

      Poista
    5. No onnea sinulle että 'tiedät' :DDD Varmasti moni kuvittelee vaikka sun mitä näitä lukiessa. Sain sähköpostiin jopa yks päivä viestiä et olen bustannut sinut pettävä paskiainen ja todisteeksi siitä lähetin sinulle postikortin. No sitä korttia odottelen edelleen :D

      Poista
  3. Nauraisin muuten, mutta pelkään että se nainen on kuollut :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tarvitse pelätä tällaista! Tuonne demin puolelle jatkoinkin tästä tarinasta hieman. Tuo kyseinen nainen on töissä paikassa jossa useasti käyn ja tiedän että hän on kunnossa fyysisesti. Toki jotain muuta voi taustalla olla!

      Poista
  4. Haha demissä on poistettu toi keskustelu johon kopsasin tän saman tarinan muuttamattomana.

    VastaaPoista
  5. Pystyn jollain sairaalla tavalla samaistuun joihinkin sun tuntemuksiin, "moraaliin" ja itsekkyyteen vaikka omassa suhteessa en petäkkään. Oon kuitenki sille tielle joskus ajautunut ja osan teoista kylläkin tunnustanut. Tosin tunnustaminen olis varmaa jääny jos mulla ois ollu 100% varmuus ettei tieto lähe eteenpäin. Oon innolla odottamassa uusia postauksia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pettäminen on oikeasti yleisempää kuin uskollisuus. Se on karu fakta jota ihmiskunta vaan yrittää peitellä. Uusia postauksia kiva jos odotellaan, niitä tulee kyllä!

      Poista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin tehdä jossain vaiheessa tuosta aiheesta postauksen, mutta en ehkä ihan lähipäivinä ehdi joten jäähän odottelemaan. Sun blogi näyttää hyvälle mutta näin äkkiseltään oli vaikea saada sellaista kosketuspintaa että missä mennään. Eksyn varmasti jatkossakin blogiisi.

      Poista
  7. Eikä ! Meijän (luultavasti yläkerrassa asuva) naapuri harrastaa joko jotain todella raisua seksiä tai sitten se huvin ja urheilun vuoksi heittelee huonekaluja ympäri kämppää. Siis JOKA PÄIVÄ sieltä kuuluu hirveä jyske ja raahauksen ääni. Herran naisvieraat ovat ilmeisesti jostain rapakon toiselta puolelta kun käyttävät korkkareita sisälläkin (tai mistä minä tiedän mitä se ukko kotonaan puuhastelee). Siis tälläkin hetkellä siellä porataan (tätäkin tapahtuu joka viikko) ja ihan kuin sohvaa raahattaisiin ympäri huushollia. Eilen heräsin siihen kun ilmeisesti isoisän vanha hetekka narisi, ja sekin kolinasta päätellen rysähti tai heitettii jonnekkin. :D

    tai sitten asukas ei vain ole tyytyväinen sisustukseensa ja muuttaa sitä joka päivä. Luojan kiitos ei mitään voihkintaa ole kuulunut :D

    VastaaPoista
  8. Onneksi täällä ei sentään tollasta ole. Mielummin mä eläimelliset huudot ja nyt tuon itkemisen vollottamisen kestän kuin poraamisen ja jatkuvat kolistelun :D

    VastaaPoista