torstai 16. lokakuuta 2014

Tapahtumia ja sattumuksia.

Moni varmaan sanoo nyt, että sainpahan välillä maistaa omaakin lääkettä. Ensinnäkin eräs Reetta, whatsapp heru joka ei tosin missään vaiheessa suostunu laittamaan täysin paljastavia kuvia mulle, sellasia vaatteet päällä ylhäältä alas tyyppisiä kylläkin.. Meidän piti olevinaan seurustella ja sen piti tulla mun luo tänä viikonloppuna niin nähtäs ekaa kertaa. Tää tyyppi olikin hiljaa tässä päivän pari ja nyt kun menin kyselee niin se vaan tokas että mee kotiin ettei pilvilinnas romahda tai jotain vastaavaa. Sanoin hänelle siis että ootko tulossa ja kun ei vastannu niin mainitsin ettei hän taida olla kovinkaan tosissaan meidän seurustelun suhteen jne. Nojaa. Reetta on nyt unohdettu ja keskitetään aika sekä huomioni muualle! :)

Henna taasen on kiltti tapaus. En usko että hänestä koskaan mitään saan irti, tuhmemmassa mielessä siis. Hän ei ole sellainen tyttö, pikemminkin viaton kukkanen jos näin voisi asian ilmaista. On pelkästään pussaillut pari kertaa ja tullut petetyksi. Mutta hänen kanssaan on todella kiva jutella! Toivon, että voisimme nähdäkkin joskus. Hän on ihastunut minuun ja draamaa oli äsken kun huomasin hänen estäneen mut.. Laitoin sit tekstaria ja koitin soittaakin. Asiat onneksi selvisi. Kaukosuhde ei kuulema toimisi hänellä ja halusi unohtaa minut nopeasti vaan. Jatkamme nyt kuitenkin edelleen kirjoittelua.

Virtuaali-ihmisistä voisin jatkaa kertomista lisää myöhemmin. Eräs Katriina tulee ehkä viikonloppuna käymään. Tai sitten Anna.. Heidän kanssaan ei ole pelkoa siitä että näkeminen jäisi mitenkään tylsäksi ;p

Keskiviikosta voisin todeta sen verran, että tyttöystäväni (tosiaan puhun hänestä virallisena tyttöystävänä koska asumme samassa kaupungissa ja hän on julkisesti kumppanini jonka kaikki tietää) kävi täällä. Ei tälläkään kertaa mitään kummempaa. Hän nojaili mua vasten sohvalla ja pretty much the end. Jos joku ihmettelee miksi sitten olen hänen kanssaan niin mulla on kyllä todella hyvä olo hänen seurassaan noin muuten. En tiedä missä se vika sitten fyysisellä puolella on. Meillä on todella vaiherikas ja pitkä historia takana joten ei voida pistää sen syyksi, että olisimme vasta tutustumis vaiheessa yms.. Itseasiassa exäni kävi sitten hänen jälkeensä täällä. Hän tietää että petin häntä tyttöystäväni kanssa ja meidän juttu sitten hajosi tosiaan siihen kun jäin kiinni. Olen nyt lämmitellyt ja selitellyt hänelle että parasta olisi jatkaa salaa tapailua meidän ja että hän ei kertoisi tyttöystävälleni mitään. Näyttää itseasiassa hyvältä tällä hetkellä vaikka vaikeaa onkin. Sain hänet suutelemaan mua illan päätteeksi yöllä. Minä annoin hänelle pusuja kyllä muutenkin mutta hän ei vastannut siihen mitenkään, ei kyllä estellytkään.. Tiistaina se Noora ei tosiaan käynyt vaikka piti. Jonkinasteinen välirikko kai, hän meni juomaan vaan muitten kavereiden luo vaikka pitkään oli juteltu että tulee mun luo. So long sucker mun puolesta sille.

Tänään ei tapahdu oikein mitään ja tuskin huomennakaan. Lauantai-sunnuntai toivonmukaan on vauhdikkaampaa mutta enköhän mä jotain päivittelyä tällä välin vielä tee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti