maanantai 13. lokakuuta 2014

Lähtötilanne :)

Hei teille kaikille, ajan kuluessa toivonmukaan runsaslukuiselle lukijakunnalleni!

Tämä on rehellisen miehen blogi elämästä, joka varmasti suututtaa monia. Olen pettäjä. Olen kusipää. Haluan jonkinlaisen väylän, jossa pohdiskella asioita, purkaa tuntojani hyvässä/pahassa. Olen pohtinut useasti olevani psykopaatti mutta en oikein tiedä. Pelkkää empatian puutettako? Tälläkin hetkellä sanon rakastavani samaan aikaan varmaan kuudelle-seitsemälle eri ihmiselle. Tietenkään he eivät mitään tiedä. Mutta kaikesta tästä lisää ajan kuluessa. Luonnollisesti blogissa ihmisten nimet ovat epäaidossa muodossa, joten turha yrittää bustata sitä kautta.

Olen itse nuori mies henkilö joka asustelee yksin kaupungissa. Täällä minulla on 'virallinen' tyttöystävä ja ex-kumppani joka sai tietää toisesta suhteestani. Olen kuitenkin puhunut Inkerin ympäri eikä hän yritä vahingoittaa tätä virallista uutta suhdettani. Näiden tyyppien lisäksi yritän suoraansanottuna vaan päästä panolle ja saada läheisyyttä kauempaa asuvilta ihmisiltä. Olen kaupungissani aika yksinäinen loppupeleissä ja on kätevää kun on kikissä ja wa seuraa. Toivon mukaan välillä heistä löytyy ihmisiä sitten ihan kämpille käymään. Aloitan blogin samaan aikaan nyt kuin aloitin etsimään näitä 'heruja'. En täysin tiedä, että miksi? Kohennanko vaan itsetuntoani vai onko tämä yritys ymmärtää itseäni tai vastaavaa.

Kaikki selvinnee aikanaan..

8 kommenttia:

  1. Ironista kyllä, mutta alko kiinnostaan ! Eka fani täältä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii kiitos ekasta kommentista ja ennenkaikkea ekasta virallisesta lukijuudestakin :D Mitäs ironista tässä?

      Poista
  2. Niinnononii ei ehkä ihan mun arvoihin pohjustu blogin teema, ehkä just siks onki niin kiehtova :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinno en tiedä onko ''pettäminen'' lopulta tarkoituksellinen teema mutta se on iskevä siinä mielessä jos haluaa lukijoita keräillä. Tää on vaan mun elämää ja aion siitä tänne höpötellä :D

      Poista
    2. Kaikki on sallittua silloin, kun säännöt ovat molemmille osapuolille selvät. Miksi siis oikeastaan pettää, kun näitä "vapaammin ajattelevia yksilöitä" on enemmänkin? Turhaa muiden ihmisten elämän sabotoimista minusta.

      Poista
    3. Eihän se nyt yhtään sama asia ole jos sitä luvan kanssa :) Toisekseen ihmiseen täytyy kiinnostua ja tähän mennessä ei hirveemmin ole vastaan tullut näitä vapaan suhteen kannattajia.

      Poista
  3. Eipä ole tällaista blogia tullut aikaisemmin vastaan! En tosiaan pidä siitä, että olet ihan hyvällä omatunnolla kusipää ja todennäköisesti rikot monen naisen sydämen, mutta pisteitä siitä että uskallat siitä kirjoittaa ja myöntää asian vaikka monet sinut tuomitsevatkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän olla kovasti rikkomatta, en nauti sydänten murskaamisesta millään tasolla.

      Poista