torstai 23. lokakuuta 2014

Katoilua ja galluppia

Meinasin jo huolestua kun tästä yhestä tytöstä ei kuulunu mitään vaikka kellon viisarit meni kahdesti ympäri. Ajattelin jo, että helvetti tässäkö se meni mun märkien päiväunien kohde.. Oonko paljastunu jotenkin tai muuten vaan hän ollut petturi. Selviskin vaan, että hänen kännykkänsä oli otettu pois. Kuka oikeesti tekee tollasta vielä melkein 16v tytölle? Perusteluna siis se että tää oli kipeenä eikä menny kouluun niin ei sillon voi jaksaa kännykälläkään roikkua..

Ei minusta ainakaan tollasta vanhempaa kyllä koskaan tule. En kyllä usko että se tänne tulis vielä pitkään aikaan, oon hieman allapäin. Kovinkaan positiivisesti ajattele juurikaan mistään nyt. Paljon on ollut suunnitelmia viime aikoina, joista kumminkaan juuri mikään ei ole toteutunut. Erittäin ärsyttävää..

Vastailkaas muuten tuohon galluppiin. Toivoisitko saavasi mielummin perus ehkä kallistakin teknologiaa puhelimen tabletin tietokoneen yms joululahjaksi vai toivotko jotain persoonallista ja itsetehtyä vai etkö vietä joulua syystä tai toisesta? Teen aiheesti sitten hieman lähempänä joulua jonkinlaisen postauksen omalta kantiltani :)

2 kommenttia:

  1. Kuinka vanha oikein olet? :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mun ikä ole mitenkään tärkeä asia tässä blogissa, en halua jaella puolivahingossa mitään tarkkoja vihjeitä siitä kuka olen. Olen nuori, en mikään 12v esiteini mutta en mikään +30v pedopappakaan :)

      Poista