tiistai 21. lokakuuta 2014

Avautumista

Tyttöystävän kanssa oleskelua, yllättävän pitkään tällä kertaa. Vaikkei mitään ihmeempiä tehtykkään, tai no hieman. Pitkästä aikaa se jopa kosketteli mua silleen u know.. Ei nyt mitään maata kaatavaa eli mikään ei sinänsä ole muuttunut. Mikään ei ole muuttunut kyllä muutenkaan, mulla edelleen on todella hyvä olo hänen vierellään. Toivoisin vaan, että hän tajuaisi näitä asioita.

Mitään ei suostu uutta kokeilemaan. Ei yhteisiä harrastuksia tai mitään. Muutenkin tuntuu, että kaikki on minun harteillani. Minun pitää käydä hänen luonaan mutta hän ei missään nimessä jaksa käydä mun luona. Mun pitää tarjota hänelle ruokaa jos tulee käymään mutta minä en saa mitään jos käyn siellä esim yötäkin. Meillä on ihan samanlaiset rahatilanteet mutta hän tuhlaa kaiken rahansa turhaan paskaan eikä säästä sellaiseen mihinkään mistä voitas yhdessä nauttia. Esim käydä syömässä joskus yhdessä ulkona tai jossain tapahtumassa missä vaan. Nyt sain toisen kautta kuulla senkin että hän on menossa yhteisen kaverimme kanssa erääseen tapahtumaan mutta minulle ei ole puhunut mitään pyytänyt mukaan ehdottanut mitään millonkaan. Olen näistä asioista hänelle kyllä puhunut, en tosin lähiaikoina, mutta mitä se jankuttaminen auttaisi kun ei aiemminkaan mitään muutosta tullut?

Mistäs sen tietää vaikka kaikki ongelmat katoais vähitellen ja haluaisin sekä olisin täysin valmis myös olemaan uskollinenkin. Tässä tilanteessa ei vaan näytä kovinkaan todennäköiselle.

2 kommenttia:

  1. Okei, mun on hyvin vaikeaa kommentoida tähän mitään, vaikka Demissä niin lupasinkin. Aihe puistattaa, ja oksettaa yhtäaikaa, joten positiivisia juttuja vaikee keksiä. Toivottavasti tajuat. Kiva ulkoasu kuitenkin, ja jos blogille ominaisia piirteitä mietitään, niin ainakin postaat usein, se on sisänsä hyvä juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä tässä mitään vuoden poikaystävä palkintoa yritetäkään hankkia. Ja kommentit kelpaa aina, hyvin rakentavassa hengessähän tämä oli laitettu niin kiitos siitä :)

      Poista