maanantai 27. lokakuuta 2014

Elämäni naiset 1/2

Pyydettiin selkeyttämään hieman tätä elämänmenoani eri ihmisten kanssa joten vastataanpas huutoihin! Mikäli tekstin luettuasi heräsi vielä kysymyksiä niin lähetä kommenttikenttään tai sähköpostilla. Vastailen parhaani mukaan ja nopeasti kaikille tai teen kokonaisen postauksen aiheesta jos vain kirjoitettavaa aiheeseen löytyy. Mutta itse asiaan, tässä postauksessa kerron ihmisistä joita olen jo tapaillut eli tyttöystävästäni sekä exästäni.


Aloitetaan tyttöystävästäni, siitä virallisesta. Hän toimii täällä blogissa vain nimellä tyttöystävä ja hän on se jonka nimi näkyy naamakirjassa, kuvagallerioissa instassa yms vastaavissa ja josta tosiaan ''kaikki'' tietää. Meillä on takana pitkä vuosien historia, hieman on/offailua, yhteisiä ystäviä ja draamaa jos jonkinlaista myös matkan varrelta. Hän on pettänyt minua lievästi välillä ja minä olen ollut läpi lyhyen elämäni tämä sama pettävä kusipää. Ennen häntä ja luultavasti olen tulevaisuudessakin. Meillä on kuitenkin tietty henkinen yhteys mikä saa minut pitämään hänestä kiinni. Hän ei siis tosiaankaan tiedä, että petän häntä. Uskon, että meidän ongelmien poistuessa saattaisin jopa lopettaa pettämisen.

Ne ongelmat tuntuvat kuitenkin minusta olevan sellaisia ettei ne ole korjattavissa. Ongelmat ovat tämän tytön elämäntavoissa, syvällä käyttäytymisessä ja persoonassa. Olen hänelle niistä sanonut hänelle useasti aiemminkin ja yleensä se kaikki on sitten vaan päätynyt eroon ja hänen angstiinsa. Nyt olen päättänyt pitkälti antaa asioiden olla. Nautin meidän hyvistä hetkistä enkä tee ongelmaa esimerkiksi siitä ettei hän koskaan yllätä minua yhtäkkiä suutelemalla tai tunkemalla kättä housuihin ynnä muuta kivaa. Eikös kaikki hellyys ja yllätyksellisyys kumminkin kuulu suhteeseen? Olen kusipää joo, mutta en sen takia kun toivoisin läheisyyttä ja aloitteellisuutta. Silloinkin jos minä yritän jotain niin 90% tapauksista se ei johda yhtään mihinkään. Kuten tosiaan taisin jo aiemminkin selittää. Siinä hieman selityksiä pettämiselle vaikka tosiaan suurempi syy on siinä, että minä yksinkertaisesti haluan useampaa naista itselleni. Tyttöystäväni asuu lähellä ja näemme viikoittain. Niitä hyviä puolia jos kiinnostaa tietää niin huumorintaju, hänen kanssaan jutellessa on hyvä fiilis eikä hän siinä mielessä tylsistytä mua ollenkaan.


Exäni asuu myös lähellä ja seurustelin hänen kanssaan osittain päällekkäin nykyisen irl tyttöystäväni kanssa. Meidän tarinamme on vain puolet siitä mitä tyttöystäväni kanssa. Emme ole tunteneet aivan niin montaa vuotta, mutta olemme seurustelleet on/offina mekin lähes vuoden päivät loppuen lopuksi. Suhde päättyi kun hän sai tietää tästä toisesta tytöstä. Sain hänet puhuttua ympäri ettei hän pilaa tätä juttuani ja melkein jopa sain hänet pysymään salaa kanssani. Tässä viime aikoina hän kuitenkin löysi selkeän laastarimiehen itselleen joten välimme ovat kylmentyneet emmekä ole keskustelleet melkein viikkoon. Olen kuitenkin hyvin varma ettei juttumme ole vielä tässä. Tajuttuaan mitä paskaa tuo laastarihomma on, hän tulee varmasti ikävöimään seuraani. En tiedä mihin se lopulta johtaa mutta aika näyttäköön.

Teen tämän postauksen kahdessa osassa, jotta teksti pysyisi mahdollisimman selkeänä enkä jäisi liikaa höpöttelemään omiani tänne :D

Kunhan ehdin niin toisessa osassa kerron sitten näistä virtuaalityypeistä joita en ole siis vielä livenä tavannut mutta tarkoitus on todellakin.

4 kommenttia:

  1. Tää blogi saa mut samalla vähän suuttumaan, mutta samalla myös niin huvittuneeksi :D kirjotat mun mielestä kivasti ja tää on tosi mielenkiintoista luettavaa! uusia postauksia odotellessa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kommentista! Ymmärtäähän sen, että mun elämäntapa on todella tunteita herättävää. En mielestäni kuitenkaan ole suuri poikkeus enemmistöön nähden. Minun kaltaisia ihmisiä, pettäjiä, meitä on paljon. Aihe itsessään on tabu.

      Poista
  2. Kiitän siitä, että puhut asiasta avoimesti, koska se antaa myös ihmismielestä ja sen toiminnasta kiinnostuneille mahdollisuuden oppia lisää. Joten, mikäli et pahastu, niin kysyisin pari kysymystä.

    Miten koet pettämisen moraalisi kannalta? Miksi et kerro tyttöystävällesi? Minkä ylipäänsä luet pettämiseksi? Miksi ette keskustele mahdollisuudesta polyamoriaan tai avoimen suhteen mahdollisuudesta? Koetko suhteenne terveeksi?

    Tosiaan jos koet ettet halua vastata, niin ok. Kuitenkin henk.koht. asioitasi ovat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos olisimme ala-asteella, saisit sellaisen kiiltävän sammakkotarran. Vastailen noihin postauksen muodossa samantien.

      Poista