maanantai 8. joulukuuta 2014

Yllättävää jälleennäkemistä

Olen viimepäivinä jutellut ahkerasti viime kesäisen tyttöystäväni Venlan kanssa, näimme kesällä tosin vaan kerran ja suhde loppui hänen masennuksen vuoksi lähes yhtä nopeasti kuin alkoikin. Olimme joitakin kuukausia täysin mykkäkoulussa. Nyt olemme viimeisen kuukauden aikana jutelleet hieman ja viime päivinä todella ahkeraan. Nyt tuli tilaisuus nähdä enkä ollut varma haluaisiko hän edes. Hän kuitenkin tuli luokseni ja oli kuin ei oltaisi edes erottukaan ikinä. Emme siis ole yhdessä tällä hetkellä enkä tiedä mikä sana meitä tosiaan nyt kuvaisi parhaiten. Outoa säätöä? Sanoin hänelle tänäänkin rakastavani häntä, mutta Venla ei vastannut siihen mitään eikä se ole tosiaan mikään ongelma.

En oikeasti tiennyt mitä tehdä hänen kanssaan kun tuli käymään. Hän oli sylissäni ja teki koulujuttujaan samalla kun hieman silittelin häntä ja puhuttiin kaikkea randomia vain. Kerättyäni rohkeutta aikani hänen maatessa sängylläni selällään mä menin hänen päälle ja suutelin. Se oli aivan ihanaa.. Juuri sellaista kuin ekallakin kerralla. Venla oli aivan täysillä itsekkin mukana. Se hetki oli tämän joulukuun ensimmäinen kun tunsin olevani jälleen todella onnellinen, tyytyväinen, tuntui kuin voisin hengittää vapaasti vaikka huulet oli kiinni toisissa silkinpehmeissä ihanissa huulissa.

Tilanne oli mun mielestä hyvin hellä ja onnellinen molempien puolelta. Hän varmasti nautti siitä kun hellästi puristin rintoja, nuolin kaulaa, suudeltiin, halattiin. Oon ollu koko illan aivan euforinen ja ihmeissäni. Olen edelleen. Hämmentynyt jopa. Tekisi niin mieli kertoa jollekkin mutta sen uskaltaa tehdä vain tänne blogiin.

Hänellä ja muilla lähellä asuvilla ihmisillä, verrattuna esimerkiksi tyttöystävääni, on hyvin erilaiset elämäntilanteet ja kilometrejä ja ikäeroakin kuitenkin sen verran, että ois hyvin epätodennäköistä heidän törmäävän toisiinsa jossain. Muutenkin tunnen ja tiedän missä piireissä kukin liikkuu joten pelkoa bustaamisesta tätä kautta ei juurikaan ole. Ja tosiaan eipä me Venlan kanssa mitään olla sovittukaan.. On vaan pakko todeta helvetti että mä oon yllättyny ja iloinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti